CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

marți, 23 iunie 2009

Timpul nu se masoara in ora,ci in intensitati

-Ama!

-...
-Ama!
-..
-Ama!
-.
-Ama!
-Nu.
-Ce s-a intamplat?
-Nimic.
Tigara imi anina coltul buzelor.Tristetea imi anina gandurile de frunte.
-Cum nimic?
-Nimic.Nimicul e o stare de spirit.Cand respir,cand imi aud bataile inimii,cand pasesc,cand vorbesc,totul e nimic.Nimicul e o stare de spirit.
-Nu cred ca inteleg.
-...
-Dar,cred ca totusi e ceva.Si nimicul nu poate fi ceva.
-Nu poate fi?
Am scrumat tigarea,dandu-mi cateva idei si cuvinte dupa ureche.
-Pai,nu.Adica,esti ciudata.
-Poate.
-De ce mereu folosesti "poate","probabil","posibil"?
-Da,de ce.
-Se intampla ceva cu tine.De ce vorbesti asa?Asta nu e Ama pe care o stiu eu.
-Da.
Trecutul s-a stins,arzand slab,lasand in urma numai fum.M-am ridicat,plecand spre nicaieri,simtind nimic.A inceput sa ma strige.

0 comentarii: