CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

joi, 2 septembrie 2010

Realizare

Nu se poate spune ca n-am mai scris demult.Randurile mi-erau clar intiparite in minte,ca mirosul de cerneala sub arsa flacara de lumanare,insa am ales sa le amutesc,sa le subjug aparentei dorinte de a trai.
Nu am realizat,poate,ca plansetul convulsionat al fiintei mele launtrice este limpezirea acelui eu din mine pe care cautam sa-l neg si sa-l sufoc,si ca renuntand la el renunt la o parte din ceea ce sunt,devenind ceea ce nu sunt,sau doar o parte din ceea ce puteam fi.
Scrasnete banale,pe note de pian mi-s singura muzica-simtire si-ntorn spre necunoscut aceeasi privire sfidatoare,netulburata.Alergand spre pieire,am realizat ca drumul mi-este penitenta si indurare,spovedire si blestem.
Pironii mi i-am infipt singura-n palme,se pare.

0 comentarii: