CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

miercuri, 6 mai 2009

Stare de noiembrie

Cui as putea sa-i cer seama?

Ratacita printre nimicurile cotidiene,printre zeci de chipuri monocrome,banale,incerc comprimarea timpului pentru a-mi usura povara.
Din nefericire,realitatea tine sa ma loveasca si sa muste din nou din mine de cate ori are ocazia,facandu-mi dificila pana si aceasta incercare de evaziune.
Lupta interna care se da in mine ma consuma puternic,abia mai gasind forta sa afisez un zambet plastic necunoscutilor care ma cunosc,cunoscutilor care nu ma recunosc.
Nu incerc sa blamez timpul sau spatiul pentru coordonatele in care ma gasesc;la urma urmei,si astea au avut o contributie la esenta mea umana(sau,cel putin,ma pot minti cu gandul ca au avut) dar stau si ma intreb daca toate aceste piedici intr-adevar isi au rostul,daca ceea ce simt se datoreaza tocmai imposibilitatii,daca in goana mea dupa acel ceva am pierdut din vedere tocmai scopul calatoriei,daca ma mai pot complace,scalda in mocirla zilnica in care unii-si curata ghetele,altii tamplele.
Apoi,imi vii in minte si toate aceste intrebari dispar,fara a-si gasi raspunsul,fara ca mai apoi sa ma intreb daca aveau rost oricum.Ai devenit singura sursa de liniste interioara,de golire temporara a gandurilor,devastand si ravasind,lasand in urma doar sentimente abrupte,schiopatande.
Si totusi,mi se reproseaza ca gandesc prea mult.

0 comentarii: